Kväll - 9 maj

Vad glad man blir när man kommer hem och älsklingen har varit duktig och städat lägenheten så fint =)
Eftersom han har varit duktig kan ju inte jag vara sämre, så jag tänkte att jag ska ta all disk sedan, kan vara kul att ha det fint här hemma i helgen =)

Jobbat till 23 idag, efter det träffade jag Tessan och Ellinor istan för en snabb kaffe och lite tjöt. Så nu har jag kommit hem. Tänkte göra mig lite rostade mackor, var nästan evigheter sedan jag åt bröd, men eftersom det är fredagskväll och jag har tränat sammanlagt 2 timmar idag, så tänkte jag unna mig lite kolhydrater. För under helgen är det faktiskt okej att äta vad man vill. Annars blir det lätt massa fusk tillslut.

Ne jag får ta och käka lite.

Vad ska ni göra i helgen?


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0