Kväll - 6 maj

Ja nu är man hemma efter att ha jobbat hela kvällen.
Har varit en lugn och väldigt trevlig kväll på jobbet med lite glass och kortspelande.

Nu är man i alla fall hemma, har lagat lite mat till jobbet imorgon, så nu ska jag lägga mig framför tvn och slappa tills det är dags att krypa i säng, kan nog inte somna än på en timme iaf =/

Imorgon efter jobbet hade jag tänkt att hitta på något, men jag vet inte riktigt vad ännu =( Får väl se om det kanske är någon som vill leka med mig =)

Och jag vet att det är en person som fyller år imorgon, min kära syster!
så i helgen blir det att åka till Gbg och fira henne.

Ne nu har jag annat och göra!

Postat av: keffanna

Tack så mycket! :)

2008-05-06 @ 23:43:03
URL: http://fikasugen.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0