kväll - 5 maj

God kväll =)

Har varit en fullspäckad dag.

Var först och handlade lite nödvändigt hem med mamma, så nu har man lite och äta.. sedan åkte vi upp till dom och fikade lite. Sen blev det hem och lagade tacogratäng, mumma!

Träning blev det efter det, så duktig jag är!
Sedan tog jag hand om min kropp, rakande benen, fotbad, ansiktsmask och hela köret. Så nu känner man sig fräsch.

Ja nu sitter jag här, har snackat med Tessan i telefon i över 2 timmar om allt möjligt och vi tjötar fortfarande. Det är så jäkla skönt att bara tjöta om allt och inget.

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, kanske kolla nya one tree hill, gossip girl eller desperate?
Ja, får se.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0