Kväll - 28 maj

Av misstag råkade jag på något sätt skriva in så att dom ska flytta min blogg =/ Jäkla störande!

Jag fattar inte att man kan vara så här slut efter att ha jobbat, men det beror ju på vissa saker. Bara 2 dagar kvar sedan kommer jag endast att vara på det nya stället där jag trivs grymt bra!

Imorgon blir det jobb igen men innan det ska jag träffa mamma, Helen och Madeleine, hälsa på en sväng hos mormor och så. Ska bli kul att träffa Helen & Madeleine innan dom åker hem igen. Men förhoppninsvis kommer dom hit snart igen =)

Jag har så mycket saker jag skulle vilja göra, men det finns ju ingen tid och i helgen kommer jag ju inte hinna att göra allt heller.. suck =/
Måste verkligen ha nya skor, är så jäkla sugen på det. Och dessutom vill jag börja använda skorna jag fick utav Jocke, dom är ju helt underbara.
Dagens I-land problem ;)

För att hålla mig vaken idag tänkte jag strax laga "Biff med knorr" så har jag lite mat tills imorgon och slipper stå med det då. Det är nästan som biffar, fast med bacon lindat runt dom. MUMMS!


Ja ne nu ska jag inte tråka ut er mer ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0