5 maj

Hello!

Fy sjutton vad jag somnade tidigt igår, det var riktigt skönt. Vaknade dock sent idag =/

Pratar med Sandra nu, hon tycker jag sover för länge ;) Så nu har jag snackat med henne i över 1 timme. Men vad fan ska man göra sen?


Jag är iaf förbannat irriterad på såkallade kompisar som ljuger och håller på. För jag antar faktiskt att du ljög för mig. Men what ever jag hade andra att vara med!
och nu tänker jag faktiskt inte bry mig mer.


Älsklingen har fått sitt nya spel idag, så nu lär han vara glad.. fast han orkar ändå inte gå upp, haha!
och Tessan måste jag försöka få tag på sedan.
Undra om man kanske skulle handla idag så man har det gjort sedan?

Postat av: Helen

Kanske kan vara bra att göra gumman så du har ngt hemma...=)

2008-05-05 @ 15:00:32
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0