31 maj

Vilket totalt underbar dag!

Vaknade imorse med lite mys... sedan fick vi stressa iväg till hedbergs för att kolla på ringen jag ville ha.. dock var den inte alls fin i verkligheten, men jag hittade en annan superfin! Har inte bestämt mig om jag ska ta på mig den nu, eller på min födelsedag.. eftersom det är en present från Jocke :S

Jaja, sedan åkte vi en snabbis upp till mamma&pappa för att hämta lite saker och så vidare till knalleland.. var tänkt att vi bara skulle kolla på skor, men det blev en massa andra affärer, som resulterade i att vi köpte lite kläder också. Hittade två par skor och ett par jävligt fina shorts.
Tänkte att jag lägger upp lite bilder på mina inköp.

Efter all shopping var vi jätte hungriga, så det fick bli Mc´Donalds.. MUMMA! Och lite efterrätt.. Mc flurry med ahlgrensbilar.. den var jävligt god.

Sen var det dags att bege sig hemåt och då tog vi en dusch tillsammans =)


Ja vad kan man säga, jag har verkligen haft en helt undebar dag, det är alltid roligt att shoppa ihop med älsklingen =)



Shorts från Vero Moda..


Skor från skopunkten


Vardagsskor från skopunkten =)


Lägger upp en bild på ringen senare.. kanske idag, kanske nästa vecka !


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0