30 maj

JAA, idag är det sista dagen. Gissa om jag är glad, samtidigt som jag inte vill gå till jobbet.. men bara tanken på att det är sista gången jag behöver gå dit gör mig överlycklig =)

Och imorgon ska jag och älsklingen antagliten åka och kika på lite saker, först till hedbergs guld och sedan till bosättningspiraten.. om vi hinner!

Nu är det inte långt kvar tills älsklingen ska åka till Tyskland, usch det kommer verkligen bli jobbigt.. men det är bra att han får komma iväg och ha lite roligt med sina kompisar också.. jag klarar väl mig alltid :)
jag kommer i vilket fall ha ganska fullt upp när han är borta.


Ne nu ska jag ta på mig lite kläder. sedan är det nästan dags att bege sig till jobbet!

Postat av: Helen

Go kväll syster.. Hoppas kvällen gick bra & skönt att de va din sista dag där...=) ÄLskar dig pussa

2008-05-30 @ 21:05:49
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0