3 maj

God morgon =)
Är ganska så pigg idag, fast ändå trött på något sätt.

Vi missade ju vår tvvättid igår, så jag fick bege mig upp till mamma&pappa för att tvätta, ville gärna ha rena kläder. Ja, så det blev iaf att man var hemma ganska sent och tvungen att gå upp tidigt idag.

Igår på dagen vart det knalleland som gällde, köpte färdigt present.. sedan så hittade jag en massa godis till håret, I love it =) det både är bra för håret och luktar gudomligt!
Hade behövt en massa "ansiktsgodis" också.. men det får bli senare. Har ingen lust att shoppa upp alla pengar idag.

Ne nu ska jag strax till jobbet, och jag är nervös vill jag lova! Shit.. men det kommer nog att gå bra. Kanske :S
får väl se om det kanske blir en sväng ner på vårmarknaden och träffa syster. Annars får man väl åka upp till mamma & pappa efter jobbet och hälsa på dom allihop.

Vad ska ni göra ihelgen?

Postat av: Frida - Philips mamma

Idag ska jag till marknaden och förhoppningsvis träffa din syster :) Hihi. Sen blir det kanske grillning med Christophers jobb ikväll eller så ska han iväg och fiska med min systers man! :)

2008-05-03 @ 08:35:35
URL: http://friidalicious.blogg.se
Postat av: Helen

Idag ska vi åka till borås & gå på vårmarknad & vi ska träffa Frida & company...=)
Ikväll kommer de bli lugnt för jag ska jobba imorron självklart börjar jag kl:6;45-14:30 men de kan vara skönt att robban & madeleine får vara själva med...=)

2008-05-03 @ 10:14:10
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0