29 maj

Hallå!

Idag har jag inte hunnit skriva alls. Har varit fullt upp. Gick upp imorse och gjorde mig iordning, sedan skulle jag hinna till knalleland och hämta ett paket innan mamma, Helen & Madeleine kom och hämtade mig.
När dom kom så åkte vi upp till mormor, fikade och tjötade skit. Sedan blev det en sväng till knalleland igen för jag behövde hårfärg och lite sånt.
Sedan har jag jobbat hela kvällen.. nu är det bara imorgon kvar också, sen så jäklar ;)


Jag känner att jag inte är på topp humör idag, är inte sur.. men kanske mer ledsen och besviken. Jag vet inte varför.
Men det känns som om sanningen kryper upp tätt intill mig, jag kanske börjar inse?
Jag vet inte om detta funkar längre och jag vet faktiskt inte ens om jag har orken till att bry mig det minsta, jag tänker sköta mitt och låta det gå som det går.. visst det kanske är värt att kämpa för, men varför kämpa om det bara är jag som gör det?
Då ger det ändå inget resultat.

Jag har faktiskt inte känt så här innan, men jag tror att jag måste gå på vad jag känner nu och inte kämpa emot. Ska jag ens orka kämpa det minsta så måste en STOR förändring ske.

Vi får se, jag håller er uppdaterade.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0