27 maj

Åhh vilken härlig dag det har varit idag!
Underbart väder ute och även om man har jobbat 11 timmar så har tiden gått otroligt fort och jag har haft det riktigt trevligt. Tänk vad sjukt att ens jobb kan påverka hur man mår och vad för humör man är på. Men det är ju så, man måste verkligen trivas, för jobba ska man ju göra hela sitt liv. Och vem vill gå runt och må dåligt varje dag över att behöva jobba?

Älsklingen har varit så duktig och tvättat idag, så nu har jag vikt all tvätt och lagt in den, lika bra att ha det gjort! Har även duschat och lite sånt där.

Nu sitter jag och försöker få tag i Tessan som sa att jag skulle ringa, men hon svarar inte (!?!?!?)
Jaoo. hon får väl ringa upp sedan eller något.

Nu ska jag nog ta mig något att äta och sedan slappa framför tv:n!


Natti på er!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0