26 maj

Vilken lång, men helt underbar dag!

Dagen började med att man försov sig (självklart!) Vaknade 10.30, skulle hämta syrran 10.40 på stationen, så det var bara att springa upp och fixa sig fort och springa iväg till bilen, var väl där ca 11.00.

När jag mötte Helen & Madeleine såg det ut som att dom skulle flytta hit, dom hade med sig en jäkla massa saker eftersom att dom ska nana här i några nätter.
Vi begav oss mot knalleland och tänkte käka frukost på Knallefiket.. men när vi kommer dit då är det stängt (!!) Satan!
Så istället gick vi runt och kikade i affärer, hittade massa söta kläder till Madeleine, så hon fick lite nytt.

Sedan träffade jag mina gamla jobbarkompisar, ett kärt återseende, var verkligen kul att se dom!

Ja sedan blev det köpa lite fika och bege sig ut mot Frida, var där och tjötade skit, drack kaffe och sådär.. barnen fick leka lite. Sedan åter in till stan och träffa Tessan. Då blev det ännu mer kaffe. Men Madeleine var trött, så vi åkte hem till mig och gav den lilla lite mat.

Väntade på att Jocke skulle köra upp oss till mamma, sedan var jag väl där i några timmar också.. åt lite tårta som blev över från igår =)

Jaa, det blev långt men ändå försökte jag att sammanfatta det lite =)
Tänkte att jag lägger ut några bilder från idag!


image285
image286
image287
image288
image289

Postat av: FRIDA - Philips mamma

Mohaha, väldigt söta ungar, men den som sitter på trappen? :| JENNY! :@

2008-05-27 @ 10:27:07
URL: http://friidalicious.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0