21 maj

Men herregud, tiden bara flyger iväg ju!
Det är redan den 21 maj, snart är det studenten och allt det där. Tråkigt bara att det fortfarande är så jäkla kallt ute, men värmen hinner komma hoppas jag!

Sjukskriven idag också, börjar bli ganska uttråkad av att bara vara hemma faktiskt, men idag mår min nacke mycket, mycket bättre.. vilket jag är jäkligt glad över.. slippa se ut som en sne jäkla åsna!

Vaknade jävligt sent idag, men kan bero på att jag inte kunde somna alls inatt, det gick verkligen inte.. fattar inte detta.

Men men, senare så kommer iaf frugan hit och leker lite med mig, får se vad vi hittar på, men något blir det alltid =) Ska bli massa massa roligt!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0