14 maj

Jag älskar sådana här dagar då man har mycket att göra!

Först jobbade jag hela dagen, sedan blev det hem och mysa lite med älsklingen innan han skulle åka till jobbet. Ja och efter det ringde jag mamma och planerade, så fick det bli en snabb dusch sedan kom hon och hämtade mig.
Så nu har jag varit iväg och solat, hur underbart som helst.

Hade tänkt ta ett fotbad och lite allt möjligt idag, men nu vet jag icke om jag hinner.. det kanske får bli imorgon kväll istället? Det är verkligen skönt att ta allt sånt där på samma dag, man känner sig så fräsch sen.

Imorgon blir det stan med Sandra, shoppa och lite sånt antar jag.. och så får jag min efterlängtade klänning. Förhoppningsvis har mina saker från Yves Rocher kommit också, så kan jag hämta ut dom samtidigt =)


Ne nu blir det soffan och slappa!

Postat av: Helen

Go morron gumman... de låter inte så kul att du bränt dig...=(
Jag vakna för en stund sedan för madeleine började vakna så nu ska hon få välling.

Kram

2008-05-15 @ 06:47:57
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se
Postat av: stefan

Vettifan hur en svarar så ja skriver här:) ajjamen, de har ja...känns jävla skojj faktiskt!:P lite ovanligt me killar me så de kan bli skojj..

2008-05-15 @ 16:10:16
Postat av: Frida

du är ganska smart faktiskt, vet du om de? :D

2008-05-15 @ 19:53:37
URL: http://friidalicious.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0