Stan

Nu har jag och älsklingen varit duktiga och städat, så nu är det massa fint här hemma =)
Tänkte käka lite och sedan hoppa in i duschen, efter det fixa sig lite och sedan ner till stan, vet inte riktigt när... men ska ringa och kolla det sen ;)

Jag längtar till lönen nu, inte för att jag får så mycket pga att jag var sjuk och shit, men det är ändå skönt att ha lite mer pengar.. men fan, nästa månad kommer bli tajt.. får väl sitta hemma och uggla, kommer ju inte kunna göra så mycket.
Ska ringa och kolla om mer jobb också, behöver verkligen det nu, blir ju tyvärr inte så mycket pengar när man jobbar deltid =/
Mamma och pappa har lovat mig att jag ska "få" deras bil om jag får mer jobb också, så att jag kan ta mig dit fort om dom skulle ringa, tycker det var massa snällt =)


Ne duschen väntar =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0