Natt/Morgon

Ja jag var inte riktigt vad det är för er, men för mig är det nog fortfarande natt.. klockan är 05:52.
Har varit med Mr. Love på jobbet, han körde till Malmö inatt.. det var faktiskt mycket trevligt.. kollade på två filmer (återkommer till dom), tjötade skit, lyssnade på radion, käkade.. matvrak som jag är =)

Kom väl hem runt 5 tiden, sedan blev det mys, har duschat nu och ska strax hoppa i säng hade jag tänkt.
Idag var jag riktigt duktig, höll mig faktiskt vaken HEEEELA tiden i lastbilen.. det är ändå 9 timmar eller ngt =)

Men iaf, vi kollade på saw 4 innan, den var faktiskt ganska bra.. om man jämför med 3 an.. den kändes dock ganska kort, eller så var det tiden som gick fort.
Kan ju inte rekommendera denna film till känsliga personer, för lite äckligt var det emellan åt, som när dom skar upp en människa och plockade ur en massa delar.. FYY!
Jag tror faktiskt att det kommer en till, med tanke på slutet (svårt att förklara), men vi får väl se =)


Ne fan, nu börjar jag bli riktigt tröttis..


GOD NATT!



image70

image69






Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0