Jobb, jobb, jobb

Jag orkar och vill inte jobba idag.
Kan kännas så jobbigt pga. att man inte har jobbat på evigheter känns det som, men jag kan ju inte hjälpa att jag har varit sjuk och shit.
Fast det hade varit jädra skönt att slappa framför tv:n =)
Jag får trösta mig med att jag inte jobbar förrän på fredag igen.

Jao, men nu ska jag väl gå och göra mig iordning, det är ju dags att bege sig om ett tag.


You brought my life back, without you I wouldn't survive
Your touch makes it hard to breathe
The heart is pumping for my life, the mind is happy and I will love you til the day I die

Postat av: Frida

Det lät väldigt roligt ;) Men i morgon kommer du ju troligtvis hit ;)

2008-01-07 @ 19:00:37
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0