26 januari

Det gick ganska bra att jobba ikväll och tiden gick snabbare än förväntat, underbart!

Har diskat och plockat iordning här hemma sedan jag kom hem, såg för jävligt ut, men ibland måste man få vara lat.. Har dessutom inte vart hemma allt för mycket i veckan!

Imorgon/Idag (lördag) blir det party för hela slanten och antagligen krogen, ser fram emot detta, var bra längesedan jag var ute nu!
Har dock en massa saker att göra på dagen, måste lämna mammas bil osv. Och så fick jag nyss reda på att min älskade morfar skulle fyllt 80 imorgon, så jag måste verkligen dit och lägga någo fint.. förslag någon?!
Dessutom så skulle jag vilja hinna träffa syrran och Madeleine som kommer till Borås imorgon, men frågan är om man hinner det? Aja, vi får se.. tänker inte stressa så att jag är sur sedan på kvällen i vilket fall =)

Nu ska jag göra mat, eftersom jag inte hunnit äta på hela dagen, var och handlade och stressade runt innan jobbet idag =/
Efter det blir det en massa SEX AND THE CITY, wiihoo!

Have a nice saturday, med massa alkohol ;)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0