23 januari

God morgon ;)
Nästan iaf, vakande vid 12 tiden idag, tidigt för att vara mig, nu håller jag på och tvättar vilket är så jävla tråkigt!

Igår var jag först i Knalleland, sedan åkte jag ut till Frida.. vräkte i oss en massa godis, MUMMA, vad gott det var, riktigt gottegrisar ;) Får bjuda igen lite godis någon dag =)
Sedan åkte jag hem, kollade lite tv och gick & la mig..

Ska väl träffa Tessan senare, får se vad som händer... vill helst inte gå ut ju, snöar och massa =/ Så jävla kiligt..

Måste ha blivit något fel med min lön också, var inne på internetbanken och kollade igår, där stod det att jag skulle få 1000 kr :S Men på min lönespec står det betydligt mer.. så jag vettefan vad det är för ngt :S


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0