30 december

Dagen före nyårsafton. Tänk att det snart är ett nytt år, hur jävla fort går inte tiden?! Damn!


Dagen har spenderats i Gbg, Kicki kom och hämtade mig strax EFTER halv 9 imorse och så begav vi oss iväg. Hon och Hanna skulle pierca sig och det blev så fint så =)
Sedan bestämde även jag mig för att göra en. Vi kikade runt lite i stan, jag hittade ett skit snygg t-shirt, ett bälte och en jeansväst.. mycket nöjd. Sedan käkade vi lite kinamat och tjötade skit. Mår MASSA bra när jag är med min Kicki <3

Sedan 14:45 var det dags för mig att göra min piercing, i näsan.. det trodde jag ALDRIG att jag skulle göra, men nu är den där. Vill dock byta till en mindre plupp =P

Ikväll åkte min baby till Halmstad där han ska spendera nyårsafton. Kändes jätte konstigt när han åkte eftersom man varit där i några dagar nu.. men jag åkte iaf hem, kunde inte vara kvar där ensam inatt. BORING! Ska tillbaka i morgon, för det blir där vi tjejer kommer att spendera vår kväll, hoppas det blir trevligt.

Nu ska jag nog snart sova, är fan hur trött som helst!





Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0