Kväll/Natt - 23 april

Ja då var denna dagen också slut.

Innan ikväll var jag nere istan och träffade Tessan, som vanligt drack vi kaffe och tjötade skit.. sedan träffade vi även Ellinor en stund!
Pratade med mamma på vägen hem och när jag hade kommit hem, blev närmare 2 timmar. Känns skönt att få prata av sig ibland. Och tänk att man kan få så mycket bättre kontakt med sina föräldrar när man har flyttat hemifrån. För när man bodde hemma hade man inte alls sån lust att prata så mycket med dom om allt.

Nu har jag iaf varit duktig och diskat och sådär. Tänkte lägga mig i sängen och kolla på sex and the city!
Är lite sur över att jag inte vet vad jag får i lön ännu =/ Vill ju veta, så att man kan planera.

Haha gjorde världens miss innan, köpte det där handledsskyddet och har använt det hela kvällen, bara det att man kan ha den på båda händer, men man får flytta skenan, beroende på vilken hand man har den.
Men detta hade jag missat, så jag har haft skenan fel, den satt på ovansidan av armen, så den skar in och jag har skit ont. Haha.. men nu vet jag iaf det rätta. Får börja lära mig att läsa på sakerna innan jag använder dom =)

Nu blir det sängen, god natt!

image250


Postat av: Joakim Forsberg

Checka in en utav Sveriges populäraste bloggar.

Sugen på humor, nöje, nyheter och allmän dagbok?
Kika isåfall in direkt du med!

2008-04-24 @ 01:13:28
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Frida - Philips mamma

Nopp, iknow that :D VA GÖRU?! :D

2008-04-24 @ 10:24:36
URL: http://friidalicious.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0