Kväll/Natt 1 april

Ja, hela kvällen har jag spenderat ute hos Frida, men mycket tjöt, kaffe och ta hand om en stackars sjuk Philip.. men han verkade må mycket bättre när jag åkte där ifrån.. så jag hoppas att dom båda får sova inatt =)

Har faktiskt varit väldigt duktig idag och stått emot all "skit", håller stenhårt på min diet nu. Om inte så kommer jag väl aldrig att lyckas.. men det kan vara jobbigt när sötsuget kommer.

Jag vet, min header ser ut som fan, min bloggdesign blev verkligen inte bra alls, men jag ska göra om den helt imorn, för idag orkar jag verkligen inte sitta mer med det.

Det är nog faktiskt dags för mig att nana sköna kudden strax, har en del jag ska göra imorgon!


image173

Postat av: Frida - Philips mamma.

Sen när blev det första mars? :P Tusen tack för hjälpen igår, puss! :)

2008-04-02 @ 07:54:50
URL: http://friidalicious.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0