Kväll - 9 april

Nu jävlar.. gud vad duktig jag känner mig, har tränat idag.. joggat 3 km och gått 3 km =)
Imorn blir det en runda till, Kyppe är helt perfekt =) Inte så överdrivet mycket folk heller.

Imorgon SKA jag bara shoppa skor.. jag, Frida och Philip ska nämligen åka till Visko.. visst att det är en bit men jag tror att dom har mer skor där än vad dom har här istan. För nu finns det typ bara sommarskor och det vill jag inte köpa ännu. Vill ju ha ett par stövlar... mina är verkligen helt trasiga!
Har fått en vägbeskrivning av pappa, nu gäller det bara att komma ihåg den också, vilket jag inte är världs bäst på direkt. Men det ska nog gå bra, vet iaf vart jag ska svänga av på varbergsvägen haha!

Så imorgon blir det en tidig morgon för fröken Jenny, men det är de bannemej värt vill jag lova.
Och nästa vecka blir det Ullared och shoppa ännu mer med mammsen.. snacka om att jag är beroende.

Nu ska jag kolla på "Sverige pussas & kramas" på 5an.. och sakna älsklingen, för det gör jag massa. Känns som om vi går om varandra ibland och jag hinner inte träffa honom så mycket som jag vill.. men, vi har ju hela livet på oss =)


Håll tummarna för att det blir bra väder imorn!

Puss på er!



image209

Postat av: Ida

Men shit vad mycket! Ja, värsta lyxen ju! :P Både jag och C fick pengar. Mycket mycket bra :) Fast jag fick mer. tss ;)

2008-04-09 @ 23:06:32
URL: http://iiidanilsson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0