Kväll - 25 april

Hej =)

Det var varit en LÅNG dag idag, först var jag på det där jobbet och hälsade på, gick bra tyckte jag allt.
Efter det begav jag mig till Knalleland och träffade Tessan & Ellinor, kikade runt och köpte lite nödvändiga saker, hittade dock inget att ha på mig imorn =/
Sedan fixade vi lite hår till mitt troll, får väl lägga upp ett kort på det sen eller ngt.

Ja sedan blev det hem och umgås med älsklingen innan han skulle åka till jobbet.
efter det tränade jag och sedan städade jag HELA lägenheten + lite på balkongen. Oj oj..
Nu har jag precis varit på city och handlat lite nödvändigt hem.

Så ja, jag kan säga att jag har varit väldigt duktig idag! =)

Nu tänkte jag bara ta det lugnt, kolla någon film och lägga ansiktsmask!

image259



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0