Kväll 2 april

Nu är jag på mycket bättre humör =)
Var nog väldigt trött innan, för jag somnade efter att jag har skrivit blogg.. och när jag vaknade hade min underbara älskling diskat och plockat iordning här hemma.. så jäkla gulligt!

Så när jag vaknade satte jag igång att dammsuga.. sedan åkte jag ner till stan en stund och tjötade massa skit med Tessan.. efter det var det bara hem igen och fortsätta städa.. så nu är det hur fint som helst här hemma, hoppas att älsklingen blir massa glad när han kommer hem =)

Fan, har ett fat med ett ljus på bordet i vardagsrummet, så när killarna hade suttit här och lanar i helgen, så har det blivit så varmt från datorerna att det enda ljuset har smällt fast på fatet.. haha lite störande faktiskt!

Ne nu ska jag fixa lite med min systers blogg, göra om den lite och så =) Ni kan hitta hennes blogg här --> Helen

Imorn ska jag ner till stan med Tessan på dagen och kolla på skor.. JAG ÄLSKAR SKOR! Hon hade köpt ett par jävligt fina idag och lite avis blev jag bannemej =)

Btw, det är ingen som har något gott recept på laxsallad eller något liknande?

image178

Postat av: fia

kolla på recept.nu finns hur mkt som helst att finna där.. hittade mitt laxrecept där igår..=)

2008-04-03 @ 12:59:02

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0