Kväll - 11 april

Hemkommen, äntligen!

Var inte så jäkla jobbigt att jobba, tiden gick fort!
Efter jobbet träffade man Eric och tjötade massa skit, var ett jäkla bra tag sen man träffade honom vill jag lova. Nu så är jag grymt trött, ska diska och ta hand om tvätten, sedan blir det slappa på soffan tills man somnar.. ska ju upp och jobba imorgon.. och eftersom jag vet att jag ska upp tidigt så kommer jag inte att kunna somna om jag lägger mig i sängen.. jag blir så "stressad" och tänker.. "Nu måste jag somna, nu måste jag somna". Grymt jobbigt faktiskt!

Så min helg kommer endast bestå utav jobb, men sånt är livet.
Vad ska ni hitta på för något i helgen?



image217


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0