3 april

Har verkligen inte orkat skriva på hela dagen så jag får göra det nu istället!

Ja, dagen började med att man var i stan med Tessan, träffade Sandra.. gick till arbetsförmedlingen ( Tessan skulle dit på något) sedan gick vi åter igen och träffade Sandra för att ta en kaffe och tjöta skit.. det vanliga vi gör hehe.
Planerna för kvällen var utgång, men så blev det icke =/ Var verkligen hur sugen som helst, men nu får jag väl vänta 2 veckor istället.. men jag dör inte för det =)

Imorn blir det jobb och sedan vettefan =/ Kolla sex and the city kanske? Har faktiskt kommit in i det igen och det är lika bra som allitd.

Lördag, ja då hoppas jag att syster med familj kommer på besök, så isf blir det en sväng upp till mamma&pappa och umgås lite, det är aldrig fel! På kvällen blir det lugnt, med tacos och lite film, MYS!

Känner att även detta blev ett väldans tråkigt inlägg, men jag kände egentligen inte för att skriva, så imorn mina vänner, lovar jag att komma med lite positiva saker.. (om jag kan) haha, kommer väl vara grinig över att behöva jobba! =P


image183



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0