14 mars

Jag har haft riktigt mysigt hitills när jag gått hemma. Än har jag inte hunnit bli rastlös som jag trodde.

Förra veckan var jag en dag ute hos Kicki & Casper, blev mat, fika och en massa prat. Casper har blivit en riktigt flörtig liten kille :)
Dagen efter umgicks jag med Lanja och Jessica halva dagen, som jag saknat mina tjejer!

Helgen var underbar eftersom Jim äntligen var ledig hela helgen. Så i lördags åkte vi till knalleland med Tidan, Lina och lille Benjamin. Kollade i affärer och lunchade, riktigt mysigt. Och så härligt att umgås med andra också!
Hela kvällen blev det mys med min älskling. vi dukade fram kex och melon till en jätte bra film.

Söndagen bjöd på strålande väder så vi åkte ut till klubben där det var massor med folk, tjötade skit och njöt av att kunna sitta ute i solen. På eftermiddagen var det dags för årets första grillning, premiären blev uppe hos mamma och pappa. Fantastiskt gott var det.

Denna veckan har hitills bjudit på lika härligt väder, i måndags efter en promenad åkte jag till Jessica... hon skulle skura sin altan, sedan satt vi där och njöt. Kan ju tillägga att den är "inhängnad" det är högt trä om hela så det blir helt vindstilla.. 20 grader var det :)

Igår var jag och mamma på begravning, sedan åkte vi hem till henne och fikade. Satt även ute på hennes altan och tjötade skit. Ozzy bara älskar ju att kunna ligga ute i skuggan och mysa.


Idag får vi se lite vad som händer. Troligen blir det en fika på stan med Lanja! Har så sjukt ont i mina knän, så jag får se hur mycket jag orkar. Synd att sitta inne när vädret är så härligt.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0