20 januari

Den sista tiden har varit ganska lugn, kan ju inte göra så mycket. Men en del roliga saker har hänt :)

För det första har vi köpt tvättmaskin, kände att det kan behövas nu så att man kan tvätta upp lite 40 tvätt och bebiskläder och så sen :) Det var ett riktigt kap.

Har umgåtts med vänner dom dagarna orken har funnits.
Nu har jag dessutom bara 10 arbetspass kvar innan jag går på havandeskap.. skönt :) Blir en del (MYCKET) papper att fixa och fylla i, blir ju helt snurrig.
Ja, jag kan ju också meddela att jag blev fortsatt sjukskriven 50% fram tills att jag går, skönt det för jag hade nog aldrig klarat att jobba fullt.

Igår var vi hos våra kära vänner Sandra & Niklas en sväng, där bjöds det på god kvällsmat och jag & bebis fick en jätte fint halsband, en skyddsängel. Den var så himla fin och jag bara älskar den! Så nu kommer den att hänga på magen, sen kommer bebis så småningom att få den.. tycker inte att det är mer än rätt :)

Spjälsängen har vi fått upp, så nu står den där så fint i bebisrummet. Vi har också fått låna en bilbarnstol av några vänner.. det var väldigt uppskattat och tacksamt från vår sida, allting kostar ju en hel del ändå.

Nu ska jag jobba några timmar, sedan går jag på helg! Ska bli skönt att ha Jim hemma hela helgen och mysa. Vi har jobbat om varandra på helgerna dom sista veckorna och inte träffats så mycket.



Mammas goding <3


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0