20 februari

Jag har haft en bra helg trots att den mestadels bestått utav jobb.
I lördags kväll blev det tjejkväll hemma hos Sandra med goa flickor, många skratt och mycket prat om allt möjligt. GILLA.. sånt måste man göra oftare!

Igår var mitt sista arbetspass på väääldigt länge, kändes konstigt när man gick från jobbet, man tror ju fortfarande att man ska tillbaka. Men icke =)

Åkte upp till mamma & pappa när jag slutat igår, Jim och Ozzy kom också upp. Mamma bjöd på mat och fika. Dock trodde jag att min rygg skulle gå av och jag var så trött att jag somnade en stund i soffan, gott =)

Och så är det ju den här jäkla förkylningen, den har gått fram och tillbaka från dag till dag, har känt mig bättre och sen sämre igen. Men idag mår jag verkligen inge vidare alls. Har fått en kula på ena sidan av halsen, gör fruktansvärt ont när jag sväljer.
Brukar räcka att äta stepsils i en dag, sen är det borta. men nu får jag ju inte äta dom, så jag får väl köpa något annat och se om det hjälper.
Sen fick jag också reda på att jag inte får använda min eksem kräm som jag använt hela tiden, gissa hur otroligt dum jag känner mig! Fick nästan panik när jag läste det igår.. hon på VC sa idag att det säkert inte är någon fara eftersom jag inte använt den varje dag under lång tid, men ändå!!! BLÄÄ

Jaja, idag ska jag kurera mig riktigt ordenligt. Får bli soffan och en film eller ngt. Typiskt att bli förkyld när vi ska åka till Gbg i morgon och sova på hotell. Men det ska bli mysigt ändå.. och det är ju det sista vi kommer kunna göra helt ensamma på väldigt länge sedan :)
Blir även en sväng till syster med familj på onsdagen när vi har checkat ut, vi måste ändå vara kvar i Gbg tills på kvällen av vissa skäl :)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0