14 februari <3

Alla hjärtans dag.
Vet att det finns många där ute som avskyr alla hjärtans dag, kanske speciellt om man är singel. Många tycker att det är överskattat. Har även märkt på många som klagade så mycket innan och tyckte det var urlöjligt (speciellt när dom var singlar) att dom helt plötsligt tycker att det är en mysig dag, härligt =)

Jag tycker att det är en dag man ska ta vara på, även om man ska visa kärlek resten av dagarna på året.
Så alla ni söta, visa era nära och kära lite extra hur mycket ni älskar dom och hur mycket dom betyder för er idag.

Till alla mina nära
(pojkvän, familj och vänner)
Jag älskar er, inte bara idag utan alla dagar på året. Ni är så otroligt värdefulla för mig och jag uppskattar er till tusen. Glöm aldrig det!

Puss på er!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0