10 februari

Det har varit en händelserik vecka med en massa saker inplanerade och nu efter 3 dagars jobb är jag helt slut.. helt färdig. Så nu resten av eftermiddagen tänker jag bänka mig i soffan och bara ha det gott. Känner att både min rygg och mina fötter behöver det! Ikväll ska vi på middag hos Jims föräldrar, ska bli riktigt gott, dessutom skönt att slippa tänka på att laga mat =)

Har bara 3 arbetspass kvar nu nästa vecka, sedan är jag "jobbfri" i ett år, känns faktiskt helt underbart! Får planera in lite roliga saker så att man inte blir allt för rastlös. Det är skönt att ha Kicki som också går hemma ;)

Och på tal om något helt annat så har vi haft jäkla problem med våra fönster, det drar kallt som f*n på kvällarna och man får sitta med både tjocktröja och täcke.
Idag äntligen var vaktmästaren här och kollade, men nej då säger han att det inte alls drar. NÄÄÄ konstigt, klockan är mitt på eftermiddagen och solen står och gassar mot fönstrerna, tro f*n att det inte är kallt då!
Och när Jim försöker förklara att vi inte ens kan sitta med bara t-shirt på kvällarna så får han till svar att "det gör inte jag heller"
Nee men om elementen är på för fullt, då ska man fasen kunna sitta i bara linne inomhus. GAAAH!

Men men, han kommer tillbaka på måndag och då ska jag bannemej vara hemma och få honom att förstå, för nu är jag trött på att frysa!!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0