9 september

Haha hade fått en kommentar om att jag hade skrivit "bett", haha blev lite fel.. självklart menade jag stick. Men ni förstod nog vad jag menade =)


Hur skönt är det inte att vakna upp till sol? Känns inte som att det händer så ofta i Borås. Ska ladda med lite kaffe och frukost.. sedan får det bli en lång och skön promenad.. funderar på att åka iväg till något nytt ställe och gå.. promenaderna blir liksom lite extra härliga på nya ställen!


Har varit ledig i två dagar, eller ja i onsdags hade jag min kurs, som det dessutom var sista gången på tyvärr =/ Men man har lärt sig en massa och nu ska man bara ta tag i allt!
Hade även ett roligt "möte" på morgonen i onsdags ;) Mer om det någon annan gång!

Jag och älsklingen gav oss på att baka lite i onsdags.. det var riktigt roligt och till och med mysigt. Finns det någo härligare än att hitta på sånt tillsammans? Kolakakor och Hallongrottor blev det, hälften gjorde vi med dumle i =) Så nu är det bara att komma hit och fika!

Igår åkte jag upp och umgicks med Jessica, blev lite mat, fika och massa tjöt. Så himla skönt att prata av sig, speciellt med någon som vet och förstår =)

Sista lediga dagen, ska äta hos Jims föräldrar ikväll. I morgon börjar min jobbhelg. På kvällen blir det förhoppningsvis tjejkväll med mina goa flickor!




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0