3 september

Ja, vad sägs.. det kanske är dags att börja skriva lite här igen. Det är ju faktiskt ganska roligt =)

Har varit sjuk i en vecka nu, jädra förkylning. Hostar och smittar, vilket gör att jag inte kan jobba. Men är inte såpass sjuk att jag bara behöver ligga på soffan heller.
Som tur är.. eller nej inte tur för henne, men LITE tur för mig så är Kicki också förkyld så jag har kunnat umgås med henne i veckan utan att behöva oroa mig för att smitta =)

Var på lager 157 en dag och shoppade lite, sen blev det lite mat och en massa massa prat. I torsdags ringde hon och var istan, så då fick jag också besök. Så härligt med vänner som bara kan komma upp så tycker jag! Hon låg på soffan och slappade medan jag tog en långpromenad med Ozzy. Sen blev det lite kaffe, Skip-bo och en massa prat. Vi blev hungriga, så vi åkte till knalleland och käkade lunch, pratade ännu mer.
Så skönt att man har en vän man känner att man kan prata med precis vad som helst.. hon skulle aldrig dömma och hon förstår alltid. Det är verkligen underbart!

Igår skulle Jim iväg med sina killkompisar och kika fotboll. Så jag & Ozzy åkte upp till Jessica, vi köpte massa godis och hyrde film, mys =) Samma sak med henne, man känner sig avslappnad och med henne kan jag också prata om precis allt!

Imorse blev det träning, gick suveränt.. så skönt att se alla framsteg som både vi och Ozzy gör. Man blir så glad! Nu ska jag och Ozzy strax åka upp till pappa och tjöta lite skit.. så får vi se om mamma vaknar medan vi är där, hon jobbar ju inatt.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0