29 september

Jag känner ett sånt lyckorus inom mig hela tiden, oooh det är så härligt! Har en massa jag ska berätta för er men det hinns inte med just nu, det får vi ta senare =)

Blev också glad när jag öppnade nya nummret av brukshunden och fick se att en av våra träningskompisar på klubben var med.. "SM-vinnare i spårhundsgruppen: Bernt Carlsson & Mandylike´s Overdrive". Även om vi redan visste om att han hade vunnit SM, så var det som att man blev glad på nytt ändå. Så himla roligt för deras skull, dom är verkligen duktiga. Och en annan sak som stod som jag verkligen gillade för att det stämmer så bra var "Det ska finnas glädje och det ska vara roligt. När vi tränar lydnad är det 70% lek och 30% träning"

Har hänt mycket roligt, förra fredagen umgicks jag med mina fina flickor Sandra & Malin.. var alldeles för längesen och SOM jag har saknat dom! Har känt dom så länge! Det som är underbart är att när vi väl ses, är det ändå som att vi sågs dagen innan. Skönt! <3

Igår blev det en shoppingtur med lilla mammsen, var väl mest mamma som hittade massa att shoppa men det var lika skoj för det.


Jag har verkligen insett vilka som är äkta och vilka som bara stannar så länge det passar. Mina äkta vänner är dom som funnits där hela tiden även om man inte setts på länge.
Dom som bara stannar ett tag, dom vill jag inte längre lägga min tid på. Jag har mina underbara vänner och det räcker så bra med dom. Är trött och less på att lägga min energi på dom som inte kan ge något tillbaka.

En annan sak jag har funderat över mycket är hur folk beter sig när dom själva mår dåligt, att en del tror att det är okej att bege sig hur som helst mot andra bara för att man själv mår dåligt. Det är inte okej. Och det är aldrig okej att försöka trycka ner en annan människa. Speciellt inte om man ska kalla sig "vän".


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0