21 september

Oj, oj, oj... jag är verkligen helt snurrig av all information.
Pratade en massa med Anders om huset igår och han berättade mycket om vad som är viktigt att kolla, vad man ska fråga efter.. hur det mesta fungerar osv.
Idag var vi på banken för ett nytt lånelöfte och även där får man ju mängder med information, eller ja.. jag frågar ju om precis allt känns det som haha!
Men det är lika bra, för ju mer man kan om sakerna, ju mindre överraskningar får man sen. Så nu känns det verkligen som att jag har koll på det mesta med hus, lån, försäkringar osv. Riktigt skönt, man känner sig lugnare på något vis.

Så nu är det bara att vänta på att hitta ett hus som blir vårt =) Håller tummarna kan jag säga.

Ne, nu är det dags för mig att göra mig iordning, gå ut med Ozzy och sedan åka och jobba en sväng


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0