20 september

God morgon mina vänner =)
Dags att bege sig ut på långpromenad och göra sig iordning för jobb hela dagen, men först tänkte jag berätta lite om det senaste som hänt.

Helgen har varit underbar. Fick jobba några timmar extra i lördags.. sen åkte jag upp till mamma&pappa medan Jim jobbade. Där höll dom på att greja i trädgården, riktigt mys... pappa tog ner deras äpple träd och Ozzy ville gärna hjälpa till, iaf med att sno alla grenar =) haha
Jag och Jim firade 3 år i lördags, så älsklingen hade varit gullig och bokat bord på Georges.. dom har fantastiskt god mat där, kolgrillat.. hade en supermysig kväll där, sedan åkte vi hem och åt lite cheesecake som jag hade bakat, kollade på film och myste en massa.

På söndagen efter Jim slutat jobbet tog vi en långpromenad.. 7,5 km på kransmossen. Sedan bestämde vi oss för att baka egen pizza från grunden.. och den blev riktigt bra, hade aldrig gjort pizzadeg innan men vi lyckades =)

Igår var en riktigt bra dag.. jobb hela dagen och sen husvisning. Tyvärr så ljög väl bilderna en del och det såg inte riktigt ut som på det gjorde på bilderna.. men det är inget dyrt som behöver fixas, så vi får väl se vad som händer, ska på en andra visning!

Vi åkte upp till mamma och pappa efter och vad fann jag där.. JOOO, en ny grill till passaten, som jag har tjatat om att jag vill ha en silver grill och så hade lilla pappsen fixat en..  hans jobbarkompis hade en liggandes och han har inte ens någon passat, så den fick jag =) Blev riktigt glad.. så nu kommer passaten bli ännu finare =)


Ne nu får jag börja fixa här!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0