12 september

Jobbhelgen är slut, men dock inte jobb.. för även idag får jag vara så snäll och jobba. Men men...

Förstår inte riktigt det här med att allt roligt ska vara just dom helgerna man jobbar? Det är ganska tråkigt. Nu är jag iaf ledig två helger framöver, ska bli skönt!

Ikväll ska vi på husvisning.. ååh jag är så glad nu, för vi har 4 hus vi ska kolla på! Hoppas verkligen att något av dom faller oss i smaken. Vi har letat i över 1½ år nu, snart borde vi har lite tur och hitta något.

Har faktiskt kommit på en liten tråkig sak också.. nästan ingen av mina kompisar bloggar längre, lite tråkigt.. det är ju alltid roligt att gå in och läsa emellanåt. Men men..
Var inne på Kickis blogg häromdagen, så hittade jag ett gammalt inlägg hon skrivit


"Jag sådde några blommor, en för varje vän.
Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en.
Det blev höst och vinter och blommorna de dog.
Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar o log.
Sen kom regnet med moln stora grå.
Nästa gång jag fann dem så var det bara två.
Sen kom solen med allt ljus den har.
Plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar.
Du härdades i solsken, du drunknade i regn.
Men en sak är säker, du är en riktig vän."

Blev så glad när jag såg det, även om jag läst det många gånger innan och även om det är ett väldigt gammalt inlägg.
Blev nog så glad över att vi fortfarande är så himla bra kompisar, kommer alltid att vara också. Det känns som om vi kommer närmre och närmre hela tiden, även om vi varit vänner så länge.
Är så glad att jag har en sån vän, den närmsta och mest äkta vän jag har!



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0