31 oktober

Har haft en sån där riktigt mys-härlig helg!

I fredags hade vi bokat bord på thai silk, alla underbara tjejer på jobbet var med. Blev en riktigt rolig tjejkväll. Är faktiskt lyckligt lottad över att ha sådana underbara människor runt mig på jobbet.
Kvällen blev fylld med massa god mat och väldigt mycket skratt! Efter maten gick vi till Tonic en stund, vissa tog sig gotta att dricka, medan vi andra bara var med ändå =) Blev massa tjöt innan det var dags för mig att bege mig hemåt.

I lördags blev det storhandling.. riktigt tråkigt, men GUD så skönt det är när både kyl och frys är fyllt =)
Fick den goda idén att bjuda mamma, pappa och syster på lite god mat och det ville dom så gära så. Grekisk pyttipanna blev det och det är verkligen det godaste jag ätit på flera år tror jag, har ni inte provat så gör det. Jätte lätt att laga! Maten var även väldigt uppskattad av familjen!
Blev kvar hos mamma&pappa ganska länge, sen blev det film och mys hemma.

Igår blev en lugn mys söndag.. åkte en sväng upp till Jims mamma&pappa som kom hem från Paris i lördags. Fick se alla kort där ifrån och gud vad vackert det var! Blev allt lite sugen!
Direkt efter åkte vi upp till Jessica & Turbo en sväng.

Väl hemma blev det film och mys. Perfekt avslut på helgen =)


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0