10 maj

Jag har haft en fantastisk helg. Riktigt skön och med bra väder.

I lördags morse fixade vi iordning kaffe och frukost.. åkte och hämtade Emma och begav oss till skogen. Hade en jätte mysig förmiddag, la ett spår åt Ozzy och under tiden det skulle ligga satt vi i solen, käkade och tjötade massa skit. Ozzy fick vara lös och bara ha det gott!
Åkte efter det upp en sväng till Jims mamma, sedan till mina föräldrar och lämnade Ozzy.

På kvällen blev det en spontan grillkväll hemma hos Jessica & Turbo.. med några andra. Vid 12 bestämde vi oss för att åka ner och kika läget på grand. Var väl både roligt och ganska drygt, eller mest folket som var drygt där! Kom hem sent iaf och pappa kom och lämnade Ozzy tidigt eftersom han och mamma skulle åka till Mullsjö.

Kom ur sängen ganska sent i söndags, men vi fixade iordning oss och styrde bilen ut mot Sandsjön där Jims mormor & morfar har stuga. Vilket underbart läge.. stugan låg helt perfekt. Inga andra stugor jätte nära. Runt deras stuga gick en bäck så man fick gå på en liten bro över. Tomten var jätte stor och Ozzy stormtrivdes. Han fick vara lös under hela tiden vi var där och det var så roligt. Vi behövde inte ens hålla koll på honom, han låg vid oss hela tiden. Bara när man själv rörde på sig så följde han med eller sprang runt. Underbart =)

Denna vecka kommer att vara både rolig, tråkig och sorlig. Så är det ibland tyvärr.

Igår lånade vi mammas och pappas baksida och låg och solade hela eftermiddagen, både jag, Jim och Ozzy stensomnade där.

Idag ska jag på massage, träna efter det om hon tillåter mig.. ut till klubben och träna lite med Ozzy och sedan simma med honom på blåstjärnan!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0