31 mars

God dagens!
Märks det att det är på väg att bli vår eller? Vädret är lurigt, precis som det brukar vara vid denna tid.

Det känns som att det händer mycket i mitt liv, men samtidigt inte. Jag har mycket att se fram emot, men det är ganska långt fram kan man säga. Men blir glad när jag tänker på det :)

Var hos sjukgymnasten igår, vi kikade igenom övningarna och la till lite saker. Känns riktigt bra, hon visade mig lite maskiner som jag kan använda på gymmet också.
Så träningen går framåt hela tiden, både konditionsmässigt och styrkemässigt, det är skönt. Inte ge upp, det är först nu jag börjar få ordning på min rygg och mina axlar.

Jaja, efter besöket drog jag, Emma, Jim och Ozzy på en roadtrip till Lager 157, dom hade fått in en hel del fint. Jim köpte en massa grejer och jag hittade en fin tröja. Emma var mest med som smakråd och självklart för trevligt sällskap.

Idag är det jobb, träning.. åka och köpa en ny spårsele åt Ozzy, den andra har blivit aningen liten. Man ser hur hans muskler börjar utvecklas nu och hans huvud har växt rätt mycket. Han börjar bli biff den lille skiten. Han har ett så fint ansikte och jag är 100 på att hans huvud kommer bli riktigt fint när det är färdigvuxet. Haha kanske låter konstigt för er som inte är så insatt i sånt där.



Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0