16 mars

Igår när vi gick och la oss låg jag och höll om Jim, blundade hårt och låtsades att vi var tillbaka i sovrummet på Lanzarote. Det kändes underbart...

Vädret som är nu gör en verkligen på bättre humör. Imorse fick jag kliva ur sängen redan klockan 6 på min lediga dag, vi hade hanledning. Men det gjorde ingenting, för redan vid den tiden på morgonen så började det bli ljust, vilken energikick!

Har även hunnit vara en sväng hos sjukgymnasten, vi startade ett träningsprogram för mage och rygg, så om 2 veckor ska jag tillbaka.. kolla hur det har gått och göra övningarna svårare.
Det var jäkligt bra övningar må jag säga.. man förstår mer och mer varför man egentligen haft så ont och på vilka felaktiga sätt man använt sin rygg, sina leder osv.
Vi anmälde även mig till en stresshanteringsgrupp som kommer starta om någon månad. Hon kände att jag behövde det och jag känner även själv att det hade varit bra för mig.
Man går tydligen igenom mycket varför stress uppkommer, hur den påverkar muskler, hur och vart man får ont. Mycket även om ångest. Sen var det olika teman varje gång och kursen avslutas med avslappningsövningar. Hemuppgifter skulle vi också få.
Ska bli intressant, gillar att lära mig nya saker och kunna förstå vad det är som händer i kroppen.


Min älskade Goffen!
Måste ju också berätta att min lilla älskade Golf gick igenom besiktningen utan en enda anmärkning! Woohoo, nu rullar den minst 1 år till.. hon som jobbade där hade sagt att den är ovanligt fin för att vara en 93:a =)


Nee nu blir det en långpromenad med mina pojkar!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0