14 mars

Nu är jag tillbaka, starkare och lyckligare!
Blev inte av att jag skrev innan vi åkte, mådde inge vidare och det var mycket tråkigheter som hände. Spenderade tiden då Jim var på jobbet hos mamma.

Resan:
Innan vi skulle åka hade man förväntningar, förhoppningar, men någonstans vågar man ändå inte hoppas för mycket. Det är ju svårt att veta hur allt är innan man vart där, det enda man har är bilderna från resebolaget.

Vi kom dit, kikade runt och ganska snart märkte man att det faktiskt var 10 gånger finare och bättre än vad man någonsin hoppats.
Jag kan ärligt från hjärtat säga att detta var min bästa vecka någonsin. Underbart, fantastiskt, lyckligt. Det är ett ställe jag absolut skulle kunna tänka mig att åka till igen.

Det var jag och Jim, bara vi.. ingenting annat att tänka på, inte promenader, träning, disk, städning. BARA VI!

Vi har solat, badat, shoppat.. gått runt och kikat. Vi har spelat kort och pratat, pratat och pratat. Vissa saker blir så underskattat och bortglömt utav vardagen.
Att umgås utan Tv, dator och mobil var fantastiskt. Finns ju så mycket annat man kan göra.

Jag har blivit riktigt nykär på nytt. Och vi har efter denna resa lovat varandra en massa saker. Dessutom kände man när man kom hem att saker var annorlunda, man stör sig inte på småsaker längre. Man stannar upp, uppskattar varandra.
Det är precis som Jim sa.. nu är jag mig själv igen, den vanliga gamla Jenny och det känns super!

Hotellet, ja det var jätte mysigt, skönt att ha en bungalow istället för att bo på hotellrum, man hade sin egen lilla uteplats. Restaurangen och maten var jätte bra. Drickat självklart också. Dom hade underhållning nästan hela tiden. På dagarna spelade dom musik när man solade. På kvällarna var det alltid något som hände.. en kväll hade dom en papegoja show och en annan kväll reptil show.

Vi utnyttjade självklart också alkoholen som var gratis.

Omgivningen var jätte fin och den var verkligen mysigt. Affärerna var många.

Det är svårt att beskriva denna resa i ord. Nu lever vi på minnerna och bilderna.
Jag har sagt det innan och jag säger det igen, jag har den bästa killen man kan ha. Han har en så fin personlighet!













Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0