15 juni

I´m back!

Kan börja med att säga att det varit på tok för mycket det senaste, så jag har verkligen inte haft någon ork till att skriva. Men nu ska jag börja försöka igen.

Har varit sjukskriven i 3 veckor, försökt ta det lugnt och umgås med lite vänner, bara göra sådant som man mår bra av. Allt går fortfarande upp och ner från dag till dag, vet inte riktigt hur jag kommer att må dagen därpå osv. Men ska nu försöka att blicka framåt.

Fyllde år i fredags, woohoo 1 år äldre, men fortfarande inte visare haha.
Fick ett frisör besök utav mamma & pappa i present, så förmiddagen spenderades där. Är mer än nöjd, blev så jäkla snyggt. Både färgen och klippningen, klippte upp det en del och gjorde mycket kortare snelugg.

Efter det åkte jag ut och spenderade både eftermiddagen och kvällen hos Frida <3 Var riktigt roligt, inte träffat henne på tok för länge. Busade med barnen och så sydde vi en duk.
Barnen fick hälsa på Ozzy också, var roligt att se att barnen inte var rädda och att Ozzy var så otroligt försiktig, han pussade dom så fint på händerna :)

Dop var vi på i söndags också.. Lina & Tidans lille Benjamin. Var ett väldigt fint och trevligt dop.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0