28 januari

God eftermiddag! =)
Fredag.. många tycker "äntligen, nu är det helg".. men icke för mig, det är snarare min sista dag på min helg. Ska ju jobba hela helgen.

Ska jag rabbla upp det vanliga nu eller? haha
Promenaden som är avklarad, träningen som är avklarad =P Like always..

Tränat 4 dagar denna vecka, så nu blir det lugnt över helgen, endast promenader. Så på måndag kör jag igång igen.
Man får verkligen lyckorus av att träna och man blir så mycket piggare efteråt. Tänk innan då jag aldrig kunde se mig själv träna.. haha nu skulle jag inte klara mig utan det.
ALLA borde försöka träna någon dag i veckan, så skulle ni få känna på lycka!

Har tagit mig en dusch, ska fixa iordning mig, dra på mig kläder.. ut på kissrunda med Ozzy och sedan sticker jag iväg med mamma och köper present åt pappsen.

Ikväll är vi bjudna på middag hemma hos Jims föräldrar, är alltid lika trevligt.. och dessutom alltid så himla god mat =) Efter det är älsklingen BARA min, för sen syns vi inte förrän på söndag kväll.


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0