27 januari

LÖÖÖN =)
Härligt.. mindre roligt att det är samma sak varje månad, man blir glad, betalar sina räkningar.. och så är den där lönen man tyckte var bra nästan borta. Men äsch, huvudsaken är ju faktiskt att man har pengar kvar!

Gillar verkligen att vara ledig såhär mitt i veckan, passar mig bra. Dock var det nära att jag blev inbeordrad inatt, men slapp det som tur va.

Träningen idag var helt underbar, kände att jag säkert hade orkat dubbelt så mycket, men jag nöjde mig och gick därifrån med ett leende. Dagar som denna är verkligen underbara, solen skiner och humöret är på topp.
Började städa lite hemma, men kände att jag ville ut, så jag och Ozzy tog en långpromenad till! När vi kom in tog jag tag i städningen och är nu klar!

Lyckorus, lyckorus.. så jäkla underbart!

Middag och en stund, gå ut med Ozzy.. sedan ska vi åka och hälsa på Anders, Solveig och hundarna. Ska bli himla trevligt, var ju ett tag sedan nu! =)




Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0