26 januari

Igår hände inte så mycket intressant, jobb och storhandling :)

Idag har varit en fartfylld ledig dag.
Såklart en långpromenad med Ozzy imorse, lite träning.. är så roligt att vara ute med honom nu för han har börjat fråga mer och mer. Skit skoj att se! Denna könsmognad verkar ha lagt sig, kommer väl kanske ett bakslag, men skönt sedan när det är över helt. Kan väl egentligen inte påstå att han varit speciellt jobbig så heller, mest detta luktande som är jobbigt. Inne är han lugn hela tiden.

På tal om det, en annan sak som är jävligt rolig är när man går förbi småhundar ute och dom börjar skälla och hålla på som fan.. så går man där med sin såkallade "farliga" hund, som inte ens kollar på den där lille skiten och inte bryr sig för fem öre! Det är roligt det =)

Ja, men efter promenaden drog jag till gymmet och körde, sedan blev det en till liten promenad med Ozzy. Grejat och fixat massa här hemma, tvättat har jag också gjort. Känns som jag knappt hunnit sitta, men jag gillar faktiskt sådana dagar!

När älskling kom hem käkade vi lite och grejade med lite andra saker ;)

Åkte en sväng till stan för att köpa nya kuddar, vi blir så jäkla stela i nacken båda två, antagligen pga kuddarna, så vi tyckte det var dags för nya. Köpte "nack kuddar" så får se om dom är bättre.
Åkte en sväng till knalleland efter men hittade ingenting roligt. Om ett tag däremot, då ska vi börja köpa lite saker men ännu är ingen idé! =)

Käkat lite kvällsmat, varit ute med Ozzy, ska strax bege mig ner och hämta tvätten... längtar efter sängen!! haha


VEET NII?! I morgon är det löööön... woohoo!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0