23 januari

Det blev en sen natt/kväll igår.. för lilla mig som inte pallar vara vaken så länge, haha börjar bli pensionär.

Hade en väldigt trevlig kväll hemma hos mamma&pappa igår.. pappa visade sin nya radiostyrda bil som han var så stolt över.. och den var jäkligt cool. Ozzy gillade den också hahaha, har en video men vettefasen hur man laddar upp videos här? Kan man ens det?
Käkade som sagt oxfilé och potatisgratäng, maten blev mer än lyckad.. smakade nästan som restaurang mat =) Sen blev vi kvar där ett tag...
Kikade förbi hos Tidan & Lina på vägen hem, tjötade lite och kikade deras lägenhet, har ju aldrig sett den innan. den var riktigt fin, väldigt öppen och det gillar jag.

Var väl hemma först runt 11, då satte vi på Ice age och käkade en massa godis, men pensionär som jag är deckade jag i älsklingens knä klockan 1 =P


Vaknade först 12:45 idag, herregud... vet inte när jag sov så länge sist, men antagligen så behövde jag väl det.
strax kommer Emma hit på lite kaffe och sen ska vi upp till mamma&pappa.. idag skulle dom bjuda oss på lite mat, skönt att slippa laga själv.. dessutom är ju mammas mat alltid godast =)

I morgon är det back to work.








Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0