21 januari

Gick helt okej hos naprapaten igår, stensomnade där.. haha, tecken på hur trött jag är nu för tiden, har ju aldrig somnat där innan =P
Fick bort det onda iaf, men har dock ännu ondare idag, blir ju så. Han gav mig lite mer träningsövningar som jag ska börja med på måndag.

Har även fått veta nu att jag har järnbrist, så mamma var snäll och köpte järntabletter åt mig igår.. gulle dig =) Dock får man inte dricka mjölk i samband med dom, så nu blir det apelsinjuice.. gott det också!
Och vi shoppade igår.. en jäkla massa! Är alltid roligt att shoppa med mammsen, tack för en otroligt rolig eftermiddag/kväll.


Jag och Ozzy kom nyss in från en promenix med Jessica och hennes två hundar. Har varit ute i nästan 2 timmar, riktig skönt väder och man känner sig mycket piggare!

Skulle ju jobbat idag, men blev sjukskriven.. så jag tog mig en välförtjänt sovmorgon. Borde egentligen ta det lugnt resten av dagen också.. eller som jag blev beordrad till, att göra roliga saker. Men jag måste nog ta och städa lite, fungerar bättre med en massa bra musik iofs.
sen när Jim kommer hem så får det nog bli en sväng ut till Bråt och gå lite med Ozzy.. och ikväll ska vi kolla när Jims bror har spelning.. så trots allt blir det nog en väldigt bra fredag! Får väl se hur länge min energi vill hålla i sig dock.







Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0