14 januari

God morgon =)
Eller morgon och morgon, har varit vaken i några timmar nu.

Redan hunnit vara ute med Ozzy och träna honom både ute och inne. Man kan ju inte vara lat när man har hund inte!
Nu är han iaf trött och det är ju bra eftersom han ska vara ensam hemma i någon timme =)

Strax dags för mig att bege mig och ta cellproverna, wish me luck!
nu är det iaf några stycken som har sagt att det inte gör ont, så känner mig lite lugnare.

Efter det åker jag direkt till jobbet, så det blir jobb hela dagen, skönt!


När jag vaknade imorse såg jag att kameran stod brevid mig, det gjorde den inte när vi gick och la oss. Så jag kollade på den.. och hittade detta kortet.
Det roliga var att jag vaknade strax efter av att Ozzy skulle vända på sig, men rullade ur sängen =P



Goseplutten <3




Update:
Det var inte riktigt så farligt med cellprover som jag trott. Dock sved det och gjorde ont när dom skulle ta med den där lilla borsten. men nu är det gjort =)
Däremot var det tur att jag var där så tidigt som jag var eftersom det var säkert 20 stycken som hade samma tid, så man fick ta nummerlapp.. jag var först =)

Postat av: CAROFLINA.SE ♥ ♥ ♥

Naw, så jäkla gulligt med din hund haha. Cellprover är fan mindre gulligt haha.

2011-01-15 @ 11:11:44
URL: http://caroflina.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0