8 februari

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev igen, har varken haft tid eller orkat.

Förra veckan var det mycket förberedelser inför pappas kalas/fest.
Anders var även här och hälsade på oss, drack lite kaffe och pratade hundar såklart. Ozzy blev överlycklig när han kom och Anders gillar verkligen Ozzy starkt. Han tycker det är bra med en hund som kan vara så lugn, men som man ändå kan få upp när man vill.
Ozzy skulle även visa hela tiden att han inte ville något illa, slickade sig runt munnen, slickade på Anders. Mycket bra ;)

Lördagen blev helt klart TOPPEN lyckad!
Grabbarna överraskade pappa hemma och tog med honom och körde gokart, sedan var dom en sväng på bishop och tog en öl. Dom hade haft riktigt roligt!
När dom kom tillbaka stod alla i hallen, redo att överraska med fest. Ja vad ska jag säga.. sedan var hela kvällen så jäkla rolig.. mat, lite gott och dricka. Vi körde även en musiktävling. Emma var snäll och körde hem oss och hon hade även hämtat upp Ozzy på sjöbo innan. Gulligt.. var hemma vid 2:30 och stenslocknade.

Idag har jag äntligen varit på vårdcentralen och fått en ordentlig utredning eller vad man ska kalla det.. bytte ju vårdcentral igår och dom var fan så mycket bättre här.
Har ju haft ont i hela kroppen ett tag, spänningshuvudvärk, spänningar i ryggen, ont i knäna och igår fick jag även ont i muskeln som går mellan bröstet och armhålan + tryck över bröstet.
Så dom tog prover, men dom visade ingenting.. så han trodde att det kunde vara en infektion som är på väg ur kroppen och även att min kropp reagerar på väderomslag.
Så nu har jag fått lite medecin jag ska äta en vecka, så får vi se om det är bättre efter =)

Nu är jag iaf ledig resten av veckan, så får se om det händer något roligt.. träningen får ligga på hyllan tills jag är helt bra!


Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0